« بیش از این باد...

سلام

نوشته شده توسطبنیادی 19ام مرداد, 1390

به نام خداوند بخشایشگر مهربان
سلام
عبادات قبول
به قول امروزی ها پوسته ی وبلاگ و به قول ما قدیمی ها قالب وبلاگ در موفقیت یک وبلاگ خیلی مهمه و شاید حرفهای اول رو در جذابیت وبلاگ میزنه… فعلا اومدم ببینم میتونم سر از ویرایش پوسته ی این سرویس وبلاگنویسی دربیاورم یا نه!

 

و اما بعد…
امیدوارم تجربه ی خوبی بشود.

نظر از: رحیمی [عضو] 

با سلام و عرض قبولی طاعات و عبادات همه میهمانان ماه رحمت حضرت رحیم
عید فطر یكى از دوعید بزرگ در سنت اسلامى است كه درباره آن، احادیث و روایات بی شمار وارد شده است. مسلمانان روزه دار كه ماه رمضان را به روزه دارى به پا داشته و از خوردن و آشامیدن و بسیارى از كارهاى مباح دیگر امتناع ورزیده اند، اكنون پس از گذشت ماه رمضان در نخستین روز ماه شوال اجر و پاداش خود را از خداوند مى ‏طلبند، اجر و پاداشى كه خود خداوند به آنان وعده داده است.
امیرالمؤمنین علي علیه السلام در یكى از اعیاد فطر خطبه ‏اى خوانده ‏اند و در آن مؤمنان را بشارت و مبطلان را بیم داده‏ اند.
اى مردم! این روز، روزى است كه نیكوكاران در آن پاداش مى ‏گیرند و زیانكاران و تبهكاران در آن مایوس و نا امید مى ‏گردند و این شباهتى زیاد به روزقیامتتان دارد، پس با خارج شدن از منازل و رهسپار جایگاه نمازعید شدن به یاد آورید خروجتان از قبرها و رفتنتان را به سوى پروردگار، و با ایستادن در جایگاه نماز، به یاد آورید ایستادن در برابر پروردگارتان را. و با بازگشت ‏به سوى منازل خود، متذكر شوید بازگشتتان را به سوى منازلتان در بهشت ‏برین. اى بندگان خدا، كمترین چیزى كه به زنان و مردان روزه ‏دار داده مى ‏شود این است كه فرشته ‏اى در آخرین روز ماه رمضان به آنان ندا مى ‏دهد و مى‏ گوید:
«هان! بشارتتان باد، اى بندگان خدا كه گناهان گذشته ‏تان آمرزیده شد، پس به فكر آینده خویش باشید كه چگونه بقیه ایام را بگذرانید.»
برگرفته از سایت آیت الله جاودان
پیشاپیش عیدتان مبارک
التماس دعا - یا علیه علیه السلام

1394/04/25 @ 09:03
نظر از: گفته ها و ناگفته های یک طلبه [عضو] 

سلام خانم سادات.حیف نیستید این وبلاگ و این قلم را مهجور گذاشتید؟!

1391/10/30 @ 13:32
نظر از: بارانی [عضو] 
بارانی

موفق باشید.

1390/11/13 @ 13:09
نظر از: گنج خانی [عضو] 

به پيامبر(ص) گفته شد: اگر شب قدررا دريابم ازخدا چه چيزى رامسئلت كنم؟ فرمود:«عافيت را».

قدردان شب قدر باشيم در این شب ها کاش قرآن را به دل می گرفتیم نه به سراى دوست رمضانى! قدر آفريده شد تا تلنگرى باشد براى شما و بهانه‌‏اى باشد براى او تا شما را ببخشايد، شما را که دوستتان مى‌‏دارد.این شب ها، خدا به اين اشک‏ها پاداش مى‌‏دهد! اين قطره‏‌‌هاى حقير، کارهاى بزرگى مى‌‏کنند. این شب هابسیار قیمتی اند امشب شب قدر است …ازش چی می خوای!؟ همد یگرو فراموش نکنیم، ؟ در خلوت های باشکوه تان من را هم فراموش نکنید همه ما محتاج این شب ها هستیم التماس دعا …

“http://sahbaye-rezvan.womenhc.com”

1390/05/28 @ 17:07
نظر از: گنج خانی [عضو] 

سلام

طاعات مقبول درگاه حق تعالی ان شاالله

با مطلبی با عنوان “هدیه مرحوم نخودكی به امام خمینی (ره) ” به روزم و منتظر حضور و نظرتون .

التماس دعا

1390/05/21 @ 00:10


فرم در حال بارگذاری ...